fbpx

Enhance Clinic

De website www.enhanceclinic.be en de daaraan gekoppelde internetdiensten worden u ter beschikking gesteld door Enhance Clinic Belgium B.V. (hierna: “Enhance Clinic” of “wij”), statutair gevestigd te Antwerpen. Met betrekking tot de bescherming van uw privacy geldt het navolgende beleid.

 

Algemene voorwaarden

 

Alle informatie in deze tekst was correct op het moment van schrijven/verzenden, variaties in informatie of prijzen kunnen veranderen ten tijde van uw afspraak.

Behandelingen variëren van individu tot individu en onze artsen kunnen u mogelijk niet altijd behandelen voor wat u hebt aangevraagd/geboekt.
Alvorens te bepalen of u geschikt bent voor de procedure en om verder te gaan met de medische behandelingen, moeten onze artsen een voorgeschiedenis of anamnese opnemen, u onderzoeken en een gesprek voeren, en beoordelen of zij zich op hun gemak voelen bij de behandeling.

Annuleringskosten:

Annuleringskosten (prijs van uw voorschot of consult) zijn van toepassing op afspraken die worden geannuleerd met minder dan 24 uur berichtgeving. Als uw afspraak minder dan 24 uur voor het tijdstip van uw afspraak wordt gepland, gelden dezelfde annuleringskosten als u de afspraak annuleert. Annuleert u na 24u dan blijft uw voorschot 1 jaar geldig. Hierover kan niet worden onderhandeld.
Indien annulering plaatsvindt na de 24-uursperiode, blijft het voorschot gedurende 1 jaar geldig en wordt het niet vergoed. Terugbetaling van voorschotten is in geen enkel geval mogelijk.

No Show Fee:

Wanneer u niet komt opdagen voor uw afspraak / behandeling / consultatie zonder onder ons (48 u) op voorhand te verwittigen dan wordt een No Show Fee aangerekend van € 50.

Deze dient betaald te worden op volgend rekening nummer binnen de 7 dagen: BE39 3631 6090 1519.
Indien deze fee niet betaald wordt, dan mag u geen nieuwe afspraak meer maken voor om het even welke behandeling bij Enhance Clinic en zal een incassobureau aangesteld worden.

Het verstrekken van identificatie:

Elke patiënt moet een geldig identiteitsbewijs met foto, rijbewijs of paspoort meenemen naar zijn of haar eerste afspraak. Dit ID mag niet verlopen zijn. Uw ID wordt bewaard in uw dossier.

Procedurekosten:

De procedurekosten variëren afhankelijk van de individuele kenmerken van de patiënt, de behandelaar die de procedure uitvoert, de betrokken producten, de betrokken technologie, enz. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om zich bewust te zijn van de kosten. De prijzen staan op de website van Enhance Clinic. De prijzen op onze website kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. U bent niet verplicht om de procedure op de dag zelf uit te voeren als uw budget de kosten niet toestaat of als u besluit om de procedure niet op de dag zelf uit te voeren. Als u instemt met de procedure, stemt u er ook mee in om de procedure te betalen op het moment van de procedure.

Betaling op het moment van gebruik:

U bent er verantwoordelijk voor dat de betaling voor uw rekening wordt gedaan door middel van contante betaling of bankcontact betaling. Als u in gebreke blijft bij de betaling van uw rekening, zal de rente op achterstallige facturen dagelijks oplopen vanaf de datum van uw behandeling. Deze wordt berekend tegen een tarief van 5% per kalendermaand en deze rente wordt maandelijks samengesteld tot een uitspraak of volledige betaling van de factuur. Indien u in gebreke blijft met betrekking tot een overeengekomen betalingsregeling van openstaande facturen, wordt Enhance Clinic gevrijwaard van alle vorderingen, inclusief juridische kosten, waaronder die van Enhance Clinic en uw eigen advocaat, en de kosten van het incassobureau.

Geschiktheid voor behandeling:

Enhance Clinic accepteert niet alle patiënten voor behandelingen. Sommige patiënten zijn ongeschikt voor de procedures die in de Enhance Clinic worden uitgevoerd. Enhance Clinic behoudt zich het recht om de behandeling of verdere behandeling van een patiënt te weigeren of te annuleren als de patiënt naar de klinische mening van de arts  ongeschikt is voor verdere zorg.
In het geval dat Enhance Clinic de zorg voor de patiënten wil stopzetten, zullen wij de patiënt doorverwijzen naar een andere kliniek.
Enhance Clinic biedt geen garantie of waarborg dat een procedure de patiënt ten goede zal komen of een gegarandeerd resultaat zal hebben. Als patiënt van Enhance Clinic erkent u dat er geen garantie is op resultaat van enige procedure. Hoewel alles in het werk wordt gesteld om de gewenste resultaten te bereiken, begrijpt u als patiënt dat deze niet gegarandeerd zijn. De tevredenheidsgraad van alle medische procedures die in Enhance Clinic worden uitgevoerd is hoog.

Restitutiebeleid:

Aangezien er geen garantie is bij medische procedures is het essentieel dat de patiënt begrijpt dat procedures geen exacte wetenschap zijn. Elk menselijk lichaam is anders en kan anders reageren. Wat de uitkomst ook is, het product en/of de dienst is geleverd, en het is daarom niet mogelijk voor Enhance Clinic of de consulterende arts om de procedurekosten terug te betalen. Hierover kan niet worden onderhandeld. Enhance Clinic zal alle redelijke inspanningen leveren om het esthetische resultaat te bereiken dat de patiënt vraagt, maar er worden geen garanties geboden met betrekking tot de gevolgen van een uitgevoerde procedure.

Artsen die achterlopen op schema:

In Enhance Clinic proberen we op tijd te zijn voor uw afspraak. Al onze artsen besteden veel tijd aan het zien
van onze cliënten. Soms lopen ze door een aantal factoren achter op schema. Houd er bij het maken van een afspraak rekening mee dat uw arts mogelijk achterloopt op schema. Als u besluit de kliniek te verlaten voordat uw arts met u gaat overleggen, omdat uw arts  achterloopt op schema, heeft de kliniek de discretie om u niet te boeken voor toekomstige afspraken.

Medicijnen/Verandering in de medische geschiedenis:

Het is de verantwoordelijkheid van de patiënt om de Enhance Clinic te informeren wanneer er een verandering is in hun medische geschiedenis (bv. zwangerschap, koortslip, enz.) en medicatie (bv. Roaccutane, enz.).

In het onwaarschijnlijke geval van een onvoorziene noodsituatie die de zorg van de patiënt met zich meebrengt, zal de patiënt worden geëvacueerd naar een ziekenhuis naar eigen goeddunken van de paramedici. Alle kosten met betrekking tot de overplaatsing en verzorging van de patiënt blijven voor rekening van de patiënt. Gelieve uw behandelende arts op de hoogte te brengen van alle procedures, medicatie, hetzij oraal, hetzij actueel, die u op dit moment gebruikt of onlangs hebt gebruikt.

Herziening van de procedure:

Herziening van de procedures vindt plaats na vier weken of acht weken na de procedure, afhankelijk van de procedure, behalve in het geval van cosmetische noodgevallen, bijvoorbeeld vasculaire occlusie of infectie, die onmiddellijk als een noodsituatie zullen worden gezien. Asymmetrie, typische zwelling na de behandeling, knobbeligheid enz. worden gedurende ten minste twee weken niet herzien, tenzij de arts anders adviseert. Tenzij er tekenen zijn van infecties of andere ernstige complicaties, zullen er geen beoordelingen plaatsvinden voor het geadviseerde tijdsbestek voor de beoordeling.
Het is uw verantwoordelijkheid om de kliniek te informeren als er tekenen zijn van ernstige complicaties. Bel ons op +32 47472 36 34 00 als u zich zorgen maakt.

Hyalase/oplossen van Fillers:

Indien de patiënt verzoekt om de Filler op te lossen die in Enhance Clinic zijn uitgevoerd, is een minimum van twee weken na de procedure vereist voor de beoordeling, en de kosten voor het oplossen van de Filler zijn ongeveer € 175 per behandeling. U kunt ongeveer drie sessies nodig hebben. Elke sessie kost ongeveer € 175. Onze artsen behouden zich het recht voor om de behandeling van hyalase te weigeren als ze denken dat het onveilig is of niet in het belang van de patiënt of als ze de relatie met de behandelaar willen beëindigen. In dit geval zal Enhance Clinic de patiënt doorverwijzen naar een andere kliniek voor verdere behandeling.

Fotografie:

Elke patiënt zal voorafgaand aan het eerste consult een foto laten maken. Bij het maken van een afspraak in de kliniek stemmen de patiënten in met dit onderdeel van de normale procedure van de kliniek. Ook worden er weer foto’s gemaakt op advies van de arts.
De patient gaat na geven van akkoord, akkoord met het publiceren van voor en na foto’s op zowel sociale media als op de website van Enhance Clinic deze zijn auteursrechtelijk/portretrechtelijk beschermd en zijn eigendom van Enhance Clinic niet van de arts die ze genomen heeft.

Aankomst van de patiënt:

Als een patiënt te laat op de afspraak komt, behoudt de arts zich het recht voor om de patiënt op die dag niet te zien. In dit geval worden er € 50 annuleringskosten in rekening gebracht.

Beëindiging van de kliniek/patiëntrelatie:

De artsen van Enhance Clinic behouden zich het recht voor om de relatie tussen de kliniek en de patiënt op elk moment te beëindigen. In dit geval zal de patiënt alternatieve worden aangeboden om hun behandelingen voort te zetten.

Asymmetrie:

Alle mensen zijn asymmetrisch. Onze artsen zullen hun best doen om dit te verbeteren. Alle correcties van de asymmetrie na de behandeling gaan ten koste van de patiënt. Enhance Clinic biedt geen gratis behandelingen aan in geval van asymmetrie.

Communicatie met de kliniek:

Alle schriftelijke correspondentie aan onze kliniek en de behandelaars dient via onze
e-mail info@enhanceclinic.be te verlopen.

Rollen binnen de kliniek:

Alle klinisch gerelateerde zaken worden beheerd door de artsen  van Enhance Clinic. Patiënt gerelateerde zaken worden beheerd door de patiëntcoördinator. Personeelsgerelateerde zaken worden beheerd door de teamleider. Praktijk management gerelateerde zaken worden behartigd door de praktijkmanager.

Racisme, haatzaaien, bedreigingen en cyberpesten:

Racisme, haatdragende taal, bedreigingen en cyberpesten worden door onze kliniek niet getolereerd. Het personeel van Enhance Clinic behoudt zich het recht voor om de relatie tussen de kliniek en de patiënt onmiddellijk te beëindigen indien een patiënt of een gevolmachtigde van een patiënt zich niet aan dit beleid houdt.

Feedback /Klachten:

Stuur alle feedback en klachten naar info@enhanceclinic.be en het feedbackproces zal worden gevolgd.

Virtueel overleg:

Alle beelden, audio en video die tijdens het virtuele overleg met het team zijn gemaakt, zijn het eigendom van en auteursrechtelijk beschermd door Enhance Clinic. Ze mogen niet worden opgenomen, gedeeld of gepubliceerd zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Enhance Clinic.
Er zijn geen terugbetalingen in geen enkel geval van virtuele consultaties.

 

 

PRIVACY BELEID

 

 

Het team van Enhance Clinic zet zich in voor de bescherming van de privacy van onze patiënten binnen Enhance Clinic in overeenstemming met de Europese Privacy Principles (GDPR)
Dit privacybeleid is van toepassing op alle websites en social media-accounts die wij bezitten of beheren. Het doel van dit beleid is om informatie te verstrekken aan u, onze patiënt, over de manier waarop uw persoonlijke gegevens (waaronder uw gezondheidsgegevens) worden verzameld en gebruikt binnen Enhance Clinic, en de omstandigheden waarin we deze kunnen delen met derden.

Wanneer we ‘persoonlijke informatie’ zeggen, bedoelen we identificeerbare informatie over u, zoals uw naam, e-mailadres, telefoonnummer, betalingsinformatie, vragen of opmerkingen over de website en sociale media, enzovoort. Als u niet kan worden geïdentificeerd (bijvoorbeeld wanneer persoonlijke gegevens zijn geaggregeerd en geanonimiseerd) dan is deze mededeling niet van toepassing.

Waarom en wanneer uw toestemming nodig is:

Wanneer u zich als patiënt bij Enhance Clinic aanmeldt, geeft u toestemming aan onze artsen  om uw persoonlijke gegevens in te zien en te gebruiken, zodat zij u de best mogelijke zorg en behandelingen kunnen bieden. Alleen het personeel dat uw persoonlijke gegevens moet inzien, heeft toegang tot deze gegevens. Als we uw gegevens voor iets anders moeten gebruiken, vragen we u om extra toestemming om dit te doen.

Waarom verzamelen, gebruiken, bewaren en delen wij uw persoonlijke informatie?

Enhance Clinic zal uw persoonlijke informatie moeten verzamelen om u te kunnen behandelen. Ons hoofddoel voor het verzamelen, gebruiken, bewaren en delen van uw persoonlijke informatie is het beheren van uw behandelplannen. We gebruiken het ook voor direct gerelateerde zakelijke activiteiten, zoals financiële claims en betalingen, praktijkaudits en accreditatie, en bedrijfsprocessen (bijvoorbeeld personeelstraining). of reclame waar nodig.

Welke persoonlijke informatie verzamelen we?

  • We zullen informatie verzamelen die u aan ons verstrekt wanneer u zich registreert op de Service (dergelijke informatie omvat, maar is niet beperkt tot, uw naam, leeftijd, geslacht, debet-/creditcardgegevens, telefoonnummer, postadressen, e-mailadres;
  • Uw medische informatie inclusief medische geschiedenis, medicijnen, allergieën, bijwerkingen, familie, geschiedenis en risicofactoren.
  • Uw Medicare-nummer (indien van toepassing) voor identificatie- en declaratiedoeleinden
  • Over uw gebruik van de Service; die u aan ons verstrekt in e-mails of brieven die u ons stuurt; en over transacties die u via de Service uitvoert, bestellingen die u plaatst en de uitvoering van uw bestellingen; Wij zullen alle informatie die wij van u verzamelen alleen gebruiken in overeenstemming met dit Privacybeleid.
  • Identificatiegegevens voor de gezondheidszorg.
  • Uw imago.
  • Wij verzamelen automatisch informatie wanneer u onze website bezoekt of gebruik maakt van onze diensten, zoals uw IP-adres en apparaattype.
  • We verzamelen ook informatie wanneer u door onze website en social media-accounts navigeert, inclusief welke pagina’s u hebt bekeken en op welke links u hebt geklikt. Deze informatie is nuttig voor ons omdat het ons helpt een beter inzicht te krijgen in hoe u onze website gebruikt, zodat we de best mogelijke ervaring kunnen blijven bieden. Een deel van deze informatie wordt verzameld met behulp van cookies en soortgelijke trackingtechnologieën. Als u meer wilt weten over de soorten cookies die we gebruiken, waarom en hoe u ze kunt controleren, kijk dan eens naar ons cookie-gedeelte in dit privacybeleid.

Enhance Clinic verzamelt uw persoonlijke informatie:

Wanneer u uw eerste afspraak maakt, verzamelt het personeel van Enhance Clinic uw persoonlijke en demografische gegevens via uw registratie. In de loop van de behandelingsservices kunnen we nog meer persoonlijke informatie en beelden verzamelen.
We kunnen ook uw persoonlijke informatie verzamelen wanneer u onze website bezoekt, ons een e-mail of sms stuurt, ons belt of met ons communiceert via sociale media. Deze gegevens kunnen ook worden gebruikt:

  • Het IP-adres van uw computer;
  • Datum en tijden van uw bezoeken;
  • Het type browser dat u gebruikt en de locatie;
  • Als u bent doorgestuurd vanaf een andere server, inclusief de webpagina die u bezocht voordat u naar onze website kwam;

De pagina’s op onze website die u hebt bezocht, inclusief de duur en de gezochte informatie, en andere statistieken.
In sommige omstandigheden kan ook persoonlijke informatie uit andere bronnen worden verzameld. Vaak is dit omdat het niet praktisch of redelijk is om deze direct bij u te verzamelen. Dit kan informatie bevatten van:
uw voogd of verantwoordelijke persoon, andere betrokken zorgverleners, zoals specialisten, geallieerde gezondheidswerkers, ziekenhuizen, gemeenschapsgezondheidsdiensten en diensten op het gebied van pathologie en diagnostische beeldvorming.
uw gezondheidsfonds of Medicare.

Met wie delen we uw persoonlijke informatie? Enhance Clinic kan soms uw persoonlijke informatie delen:

  • Met derden die met onze praktijk werken voor zakelijke doeleinden, zoals accreditatiebureaus of leveranciers van informatietechnologie – deze derden zijn verplicht om te voldoen aan APP’s en dit beleid.
  • Met andere zorgverleners
  • Wanneer dit wettelijk verplicht of toegestaan is (bijvoorbeeld bij gerechtelijke dagvaardingen)
  • Wanneer het nodig is om een ernstige bedreiging van het leven, de gezondheid of de veiligheid van een patiënt te verminderen of te voorkomen, of wanneer het onpraktisch is om de toestemming van de patiënt te verkrijgen
  • Om een rechtvaardige vordering vast te stellen, uit te oefenen of te verdedigen
  • Met het oog op een vertrouwelijke geschillenbeslechting
  • Wanneer er een wettelijke verplichting bestaat om bepaalde persoonlijke informatie te delen (bijvoorbeeld bij sommige ziekten is een meldingsplicht van toepassing)
  • Alleen mensen die toegang tot uw informatie moeten hebben, kunnen dat doen. Enhance Clinic zal uw persoonlijke informatie niet doorverkopen aan
  • Enhance Clinic evalueert alle ongevraagde informatie die zij ontvangt om te beslissen of deze bewaard moet worden, of dat er naar gehandeld moet worden of dat de informatie vernietigd moet worden.
  • Enhance Clinic zal alle redelijke inspanningen leveren om ervoor te zorgen dat uw persoonlijke informatie niet wordt vrijgegeven zonder uw voorafgaande toestemming.
  • Enhance Clinic zal uw persoonlijke informatie niet gebruiken om onze goederen of diensten rechtstreeks aan u te verkopen zonder uw uitdrukkelijke Als u toestemming geeft, kunt u zich op elk moment afmelden voor direct marketing door Enhance Clinic hiervan schriftelijk op de hoogte te stellen.

Hoe bewaren en beschermen we uw persoonlijke informatie?

Net als bij een aantal andere websites kunnen de gegevens die wij van u verzamelen, worden overgedragen aan een cloud-dienstverlener die over dataservers beschikt.
Door uw persoonlijke gegevens in te dienen, gaat u akkoord met deze overdracht en de opslag en/of verwerking van uw persoonlijke gegevens op deze servers. Wij zullen alle stappen nemen zoals beschreven in dit Privacybeleid.

Wij nemen maatregelen die redelijkerwijs bedoeld zijn om uw informatie te beschermen tegen toegang door onbevoegden en tegen onrechtmatige verwerking, onopzettelijk verlies, misbruik, openbaarmaking, vernietiging en schade. U erkent echter dat gegevensoverdracht via het internet inherent onveilig is en dat wij de veiligheid van gegevens die u via het internet verstuurt niet kunnen garanderen.

Uw persoonlijke gegevens kunnen in verschillende vormen worden opgeslagen bij Enhance Clinic:

  • Als papieren documenten
  • Als elektronische records
  • Als beeldmateriaal, video’s & foto’s
  • Als audio-opnames
  • Enhance Clinic slaat alle persoonlijke informatie veilig op, hetzij in elektronisch formaat, hetzij in beveiligde informatiesystemen die gecodeerd zijn met beveiligde wachtwoorden, hetzij in hardcopy in beveiligde kasten.
  • Enhance Clinic maakt gebruik van een beveiligd netwerk en een beveiligde server. We maken gebruik van firewalls, malware bescherming, encryptie, gebruikersidentificatie en wachtwoordcontroles. We maken gebruik van een internationaal erkend Secure Server Certificaat (SSC) om de veiligheid van de gegevens te garanderen.

Alle medewerkers en contractanten van Enhance Clinic zijn verplicht om de vertrouwelijkheidsverplichtingen te respecteren in de loop van hun tewerkstelling/contract en zijn verplicht om vertrouwelijkheidsovereenkomsten te ondertekenen.
Alle nodige zorg zal worden besteed aan de bescherming van uw privacy tijdens de overdracht, de opslag en het gebruik van uw persoonlijke gegevens.

Het bewaren van medische gegevens gebeurt voor een minimum van 7 jaar vanaf de datum van de laatste inschrijving in het patiëntendossier.

Hoe kunt u uw persoonlijke gegevens in onze praktijk inzien en corrigeren?

U hebt het recht om toegang te vragen tot uw persoonlijke gegevens en deze te corrigeren.

Enhance Clinic erkent dat patiënten toegang kunnen vragen tot hun medisch dossier. Wij eisen dat u dit verzoek schriftelijk indient en dat er binnen
21 dagen een bevestiging wordt gegeven waarin wordt bevestigd of het verzoek kan worden ingewilligd. De informatie kan naar verwachting binnen 30 dagen worden verstrekt.

In sommige gevallen kan het verzoek om informatie worden geweigerd, in deze gevallen zal de patiënt worden geadviseerd.

De foto’s genomen binnen Enhance Clinic door gelijk welke medewerker of behandelaar blijven eigendom van Enhance Clinic. De arts/behandelaar mag deze foto’s niet voor eigen gebruik gebruiken, deze auteursrechten zijn eigendom van Enhance Clinic en niet van de arts/behandelaar. Wenst de arts/ behandelaar deze foto voor eigen gebruik te gebruiken dan zal de arts hier toestemming voor moeten vragen.

Op verzoek van de patiënt zal de informatie die in het bezit is van Enhance Clinic ter beschikking worden gesteld aan een andere zorgverlener.

Hoe kunt u een privacy-gerelateerde klacht indienen en hoe wordt de klacht in onze praktijk afgehandeld?

Enhance Clinic begrijpt het belang van vertrouwelijkheid en discretie bij de manier waarop we de persoonlijke informatie van onze patiënten beheren en onderhouden. Enhance Clinic neemt klachten en zorgen over privacy serieus. U dient uw zorgen over de privacy schriftelijk kenbaar te maken. Wij zullen dan proberen dit op te lossen in overeenstemming met onze oploopprocedure. Klachten over privacykwesties zullen zo snel mogelijk, of in de meeste gevallen niet later dan 30 dagen, worden beantwoord.

Klachten dienen te worden ingediend:

info@enhanceclinic.be

Hoe gebruiken we de informatie die u ons verstrekt? We kunnen uw informatie op de volgende manieren gebruiken:

  • Om ervoor te zorgen dat onze service op de meest effectieve manier voor u en uw computer wordt geleverd;
  • Om u te voorzien van informatie, producten of diensten die u bij ons aanvraagt of waarvan wij denken dat ze u kunnen interesseren, wanneer u toestemming hebt gegeven om voor dergelijke doeleinden te worden gecontacteerd;
  • Om u te voorzien van klantenservice met betrekking tot uw gebruik van de Service, om vragen en klachten met betrekking tot het gebruik van de service te behandelen en om u op de hoogte te stellen van eventuele wijzigingen in onze service;
  • Om onze Service te beheren, te ondersteunen, te verbeteren, te optimaliseren en te ontwikkelen;
  • Voor interne marketing en demografische studies om de producten en diensten die wij aanbieden te verbeteren; en voor veiligheidsdoeleinden.
  • We kunnen uw gegevens ook gebruiken om u te voorzien van onze e-mailberichten, nieuwsbrieven en andere marketingcommunicatie. U kunt zich te allen tijde afmelden voor het ontvangen van dergelijke marketingberichten van ons door ons schriftelijk op de hoogte te stellen of door de procedure te volgen om u uit te schrijven, zoals aangegeven in de e-mail die u ontvangt.

Openbaarmaking van uw informatie:

Behalve zoals uitdrukkelijk vermeld in dit Privacybeleid of zoals anderszins vereist of toegestaan door de wet, zullen wij de informatie die u ons verstrekt niet delen, verkopen of distribueren zonder uw toestemming.

Cookies:

Cookies worden zowel voor veiligheidsdoeleinden als voor analytische doeleinden gebruikt. Enhance Clinic gebruikt analytische remarketing met Google, Facebook, Instagram en Active Campaign. Als gevolg hiervan kunt u promoties voor Enhance Clinic op het internet zien.
De Service maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u het maximale uit de Service haalt. Cookies zijn kleine hoeveelheden informatie in de vorm van tekstbestanden die we op uw computer opslaan. Cookies stellen ons in staat om het gebruik van de Service te monitoren, de bruikbaarheid van de Service te verbeteren en de inhoud voor u te personaliseren.

Als u niet wilt dat wij voor deze doeleinden cookies op uw computer installeren, kunt u de instellingen van uw internetbrowser wijzigen om cookies
te weigeren. Voor meer informatie over hoe u dit kunt doen, raadpleeg de “Help”-sectie van uw browser. Houd er rekening mee dat als u uw browser
zo instelt dat cookies worden geweigerd, u mogelijk niet alle functies van de Dienst kunt gebruiken. Als u het plaatsen van cookies verhindert, is het mogelijk dat u de Dienst niet kunt gebruiken om een bestelling te plaatsen. Dit komt omdat we cookies gebruiken om u in staat te stellen in te loggen op uw account. We kunnen gebruik maken van een analytische serviceprovider voor de analyse en rapportage van het gebruik van de service. Analytische serviceproviders genereren statistische en andere informatie over het gebruik door middel van cookies, die op de computers van de gebruikers worden opgeslagen. De informatie die wordt gegenereerd met betrekking tot de Service kan worden gebruikt om rapporten te maken over het gebruik van de Service en de analytics service provider zal deze informatie opslaan.

Wijzigingen in ons privacybeleid:

Enhance Clinic heeft de discretie om dit privacybeleid op elk moment bij te werken zonder voorafgaande kennisgeving. Wanneer we dat doen, zullen we de bijgewerkte datum onderaan deze pagina herzien. We raden gebruikers aan om deze pagina regelmatig te controleren op eventuele wijzigingen om op de hoogte te blijven van de manier waarop we helpen om de persoonlijke informatie die we verzamelen te beschermen. U erkent en gaat ermee akkoord dat het uw verantwoordelijkheid is om dit privacybeleid regelmatig te controleren en op de hoogte te blijven van wijzigingen.

Uw acceptatie van deze voorwaarden:

Door gebruik te maken van deze Site stemt u in met het verzamelen en gebruiken van informatie zoals uiteengezet in dit privacybeleid. Als u niet akkoord gaat met dit beleid, verzoeken wij u onze Site niet te gebruiken. Als u de Site blijft gebruiken nadat er wijzigingen in dit beleid zijn aangebracht, wordt dit beschouwd als uw aanvaarding van die wijzigingen.
Het is mogelijk dat we dit beleid van tijd tot tijd moeten bijwerken. Als er een belangrijke wijziging is, zullen we u dat laten weten meestal door u een e-mail te sturen.

Scan the code